Gästbloggare sökes!

Nu är det så att jag behöver en gästbloggare från nästa onsdag, till veckan därpå.
Jag har redan en som vill bli gästbloggare, men hon har inte svarat än, så jag tänkte skriva lite om hur min gästbloggare ska vara :)
Jag vill veta namn, och om du har någon blogg, så kan du skriva den med :)

- Ni ska helst inte skriva om skådisarnas andra projekt. Det här är en Twilight-blogg, och så ska det fortsätta :)
- Helst ska ni ha dagensbild, citat varje dag. Även dagen fråga, som jag själv varit lite dålig med.
- Ni ska gärn lägga in fanmadeposter, och fan art, för jag älskar sådant själv, och tycker om att dela med mig av alla fina posters alla gör. ( Inklusive mina egna. )

Annars får ni skriva som ni vill, och helst ska ni kunna uppdatera flera gånger per dag, och inte bara en gång.
Minst tre inlägg per dag, fast såklart är det alltid bra med fler :)
Och sen så ska ni INTE titta på min personliga blogg, utan bara på Twilightbloggen.

Hoppas någon vill gästblogga!
Är ni intresserade maila till [email protected]

Du kommenterar här!

Här skriver du din åsikt:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din hemsida:

Här kommer åsikten:

Trackback
RSS 2.0