Riktiga New Moon Klipp! Dirt-bike-scenen och Edward-visar-sig-scenen! (UR FILMEN!!)






oj ! Nu är det så att min twilight besatta kompis Twerde inte kan andas så jag tar över detta inlägg just nu (jag heter Fanny)



Vist är det bra ! Till och med jag tycker det ;)


Okej nu kan ingen av mina två så tjejer andas här så jag tar över den sista lilla biten.

Dom här två video klippen, vad tycker ni om dom? Jag är då mamma (hatar twilight med rätta ord) så jag bryr mig inte ett dugg om den här skiten men eftersom ALLA tjejer älskar den (även killar men mest tjejer) så måsta jag ju säga att den var okej i alla fall.

Ha det bra allihopa så ska jag försöka göra så tjejerna överlever ;)

Kram

Du kommenterar här!
Postat av: Madelene

Det var bra :D längtar till filmen

2009-08-09 @ 14:16:18
URL: http://twilightzonen.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din hemsida:

Här kommer åsikten:

Trackback
RSS 2.0