Veckans utlottning: Kristen Stewart

Nu är det så att jag bestämt mig för att lotta ut en design varje vecka. Det ska vara med någon av kändisarna från The Cast och den här veckan är det Kristen Stewart. ( Klicka på bilden för att komma till designen )



Kom ihåg Veckans blogg i inlägget under!

Du kommenterar här!
Postat av: twerde

SV: Vad bra :D!



Riktigt snygg design :)

Asså jag är riktigt jobbig jag vet men jag måste fråga om den nedrans TWILIGHT TEXTEN IGEN ! :P :(



Men asså skriver du och så blir den bara sådär som den ska eller gör du alla inställningar ? Min bror och jag försöker nämligen att hitta inställningar :å



Ha de bra <3

2009-07-15 @ 18:47:44
URL: http://twerde.blogg.se/
Postat av: mathilda

vilken person är det den här veckan?

asså som du gör en design om

kram(=

skulle bli jätte glad om jag fick svar

2009-07-29 @ 16:50:17
URL: http://twilightandaboutme.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din hemsida:

Här kommer åsikten:

Trackback
RSS 2.0